Joke of the Day


Oleh kerana kejadian ini lawak sangat…aku akan ceritakan..

Kejadian ini berlaku pada seorang temanku di ofis..

Sewaktu dia sedang bekerja di ofis, satu call masuk…Dia menjawab call tersebut..

A – “Helo, boleh saya bantu?”

B – “Saya nak bercakap dengan Encik C”

A – “Encik C boleh dihubungi di ext. 82**, saya akan sambungkan line ini kepada Encik C”

B = “Terima kasih”

Lalu A menyambungkan panggilan tersebut ke ext. 82**. A tidak tau sama ada panggilan tersebut telah disambung kepada Encik C..Apa yang dilakukannya ialah..

A – “Hello, dah sambung ke?”

LOL, aku gelak besar dengar lawak ini……

    • tanpa nama
    • April 17th, 2009

    gue tak pahem lak dah..

  1. tak paham ke..
    mcm ni..kalau dia tanya B line dah sambung ke..
    kalau tak sambung konfem la B ada..
    kalau dah sambung, takde dah bunyi suara B

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

