Rambut Pendek


Rambut ku kini sudah pendek..Setelah banyak orang komplen rambut aku panjang, x sesuai dgn status sebagai penjawat awam… Aku mengambil keputusan maha drastik untuk memotong rambut ini…

Lalu aku ke tempat biasa aku potong rambut..Kerna aku suka dengan sorang stylist ni..Dia tahu style apa aku suke..

Hasilnya amat memuaskan..Aku suke….

Gambar?nanti la esok ke

  1. tp, rambut azam lg pendek. hehe

    apepon, sy suka😀

  2. sy pun suke

  3. konon comel!

    hahaha =P

    • bandung
    • March 24th, 2009

    hair like illegal!!

  4. rambut da okei..tp badan cam berisi jek? hahaha senang hati nih

  5. wow…saw ur new pic. is it u? look older…
    me? same age..older jg ler nampak gaya nyer…
    all this jobs make us look older

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

