Tagged


Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag.

Award ini diberikan oleh Nour..untuk lihat blog dia..sila lihat Frenz Blog di sebelah kanan…

10 fakta/hobi…
1. Tak suka pakai something yang sama dengan orang lain. For example, pernah berhasrat menjual HP ku TyTn II untuk pakai Nokia E71, tapi membatalkan hasrat itu kerana melihat banyak orang memakai Nokia E71.
2. Menurut wanita, aku seorang yang comel..lol….
3. Hobi di rumah adalah main internet sambil tengok Astro.
4. Kalau weekend, suka try masak-masak..Tak lah terer, tapi ada lah effort.. Pandai masak spagetti (yang ni fakta)
5.  Aku mmg die hard fan Manchester United, aku juga suka tengok drama Jepun terutama oleh (Takuya Kimura, Maki Horikita).. aku lebih tahu drama Jepun dari cerita Heroes, Lost, Prison Break…
6. Memang akan menjadi emo apabila ada orang buat practical jokes.
7. Orang kata aku murah rezeki…ye kot..alhamdulillah..My current career is the one that I am satisfied the most (hopefully akan berterusan) compare to my previous job. Thank you Allah…
8. Seorang yang extrovert dan bukannya introvert.
9. Hobi aku main bola,futsal,badminton,tenis,karaoke,bowling..
10.  Kebanyakan orang yang mengenali aku mengatakan aku seorang yang selalu berfikir ke hadapan tetapi kalau bab-bak relationship aku bego sedikit..tapi takper,it’s just a matter of time before i learn that..

10 penerima award ni..
1. El nina
2. Azri
3. Yana
4. Nik Alin
5. Rosli
6. Wahida
7. Bintie
8. Asmaliza
9. Efzet
10. Faizul heder


Published by hazremi

Born in 1984. From Kelantan... Degree in IT from Multimedia University,Cyberjaya... Have 2 years working exp at Astro,Malaysia Airports Berhad and Panasonic R&D Malaysia... Now,happily ever after in government PTD services... add me in friendster , hazremi@yahoo.com http://profiles.friendster.com/hazremi

4 thoughts on “Tagged

Leave a comment