Boiled egg = Dog Food?


Teresa Kok kata dalam penjara dia diberi makan yang teruk seperti makanan anjing iaitu diberi telur rebus…

Kesian pada Teresa, beliau diberi makanan anjing..

Dimohon Teresa pergi ke kampung-kampung dan menziarah orang susah, ada di antara mereka hanya makan nasi berlaukkan telur rebus… Kesian orang kampung tu, mereka hanya makan makanan anjing…

Saya faham Teresa hari-hari makan daging,ikan,b*b*, jika diberi makanan telur rebus..itu hanya untuk anjing. Anjing yang dimaksudkan adalah orang-orang kampung..

Saya faham mungkin Teresa terlalu gembira bercampur geram ketika dibebaskan lalu beliau membuat kenyataan tersebut. Tapi, janganlah menuduh media memutarbelitkan kenyataan anda.Tengok lah sendiri kenyataan anda banyak-banyak kali. Sekurang-kurangnya minta maaf, hina kot minta maaf?

Kenapa tak ISA atau akta hasutan je dia ni?

Rupe-rupenya pagi2 aku makan telur rebus tu aku makan makanan anjing rupanya… Wekkk…

  1. anjing comeyl apee..

  2. seb baik i tak suke telur rebus. btw, ade hush puppies yg comel sebelah umah i. sebijik mcm hush puppies okie! keskes😛

    • pu3 kodok
    • September 23rd, 2008

    aihh… telur rebus musim kawen plak cam ner? berkat what… meraikan majlis dia masuk ISA! wink3!! Len kali buat lagi..

  3. hahahahaha. dia kan dh base makan kat hotel..rakyat pun tak dapat merasa ikan kembung, ayam dua keping teresa oii!!!sedarlah diri sikit!!

  4. hari2 makan roast boar memang la otak dia weng

    • afiq
    • September 24th, 2008

    syabas penulis.
    dari sini kita dh tau kezaliman kerajaan bn.wakil2 rakyatnya mempunyai rumah seperti istana manakala rakyat terpaksa makan makanan anjing.itu la yg penulis banggakan sangat agaknya dgn kepimpinan penguasa2 zalim.

    dan terima kasih kepada teressa kerana skrg banduan2 mendapat layanan yg lebih baik dan tidak diberi makan spt mknan indirectly anjing dipandang seperti anjing oleh kerajaan bn.

    http://malaysiakini.com/news/90219

    • Rexis
    • September 24th, 2008

    Adakah tuan yg perna cuba makan penjara sendiri dan pasti daging berhuruf b adalah lebih sedap?

    Nak makan sedap dalam lokap, boleh, kasih nota 50 kepada setiap orang dalamnya, anda boleh dapat nasi lemak dgn udang samba dan sotong goreng.

    Please, tiada orang yg katakan anjing ni orang2 kampung kecuali tuan. Macam ni lah, orang sentiasa suka bacakan benda2 teruk, nak attract org datang baca blog anda ka.

  5. mungkin kita patut jadikan penjara di malaysia ni seperti penjara di US. Ada katil empuk, ada bilik bacaan, boleh beraktiviti sukan, berpersatuan, makan pun sedap. Barulah penjara akan menjadi tempat yang seronok. Jadi takpayah mengemis dkt luar, duduk dkt penjara lagi best..

    Teresa,what do u expect in jail?KFC?If food in jail is delicious, then let’s go to jail together..we can play sports, having fun, food is free..

    • harold
    • September 25th, 2008

    Guys, don’t be so hard on Teresa Kok lah…Give her a break don’t you…

    You know lah she being a Senior State Exco you cannot expect her eat the kind of food you and me, mere mortals eat daily at the food court or mamak stall or what is being provided to common crooks and prisoners.

    I have a radical suggestion that is truly a reflection of a progressive and democratic society that we are aspiring to be.I humbly suggest that for our politicians and rich business people held under ISA or jailed for other criminal offenses (like sodomy and corruption for instance), we should provide them with new penal system of 5-star luxury. The cells should be equipped with only imported furnitures and provided with dining services from the top tier restaurants from KL and even overseas. They also should be provided with other value-added services such as video and audio conferencing facilities, broadband internet access, spa and massage, etc.
    And malaysian police should consider in future all VIP(pakatan Rakyat)
    ISA detainee should be treated as to their status. Might consider renting out 5 star ritzy hotels to cater them in future bust. It might lifted up Malaysian Police Image. As for the food, don’t give them nearly-dogfood-standard boiled eggs and cucumber. Treat them out to classy, haute cuisine and chef prepared food. It certainly cheaper than those official proton perdana up keep cost. This will be a pleasant experience for ISA detainee as they wait release or trial

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: