Anwar Ibrahim Mendapat Sokongan Gereja?


This guy even got support from Church…

Bagaimana seorang bekas pemimpin ABIM dan PKPIM mendapat support dari gereja?

Paling menyentuh perasaan bila ditulis dinyatakan bahawa “Datuk Seri juga amat dedikasi apabila menyokong penggunaan kalimah Allah dalam semua agama di Malaysia. Sesungguhnya Tuhan Yesus merahmati Datuk Seri dan keluarga”

Di mana pula negara Islam cara PAS bila PKR sudah bersikap terbuka sebegini?

Ada juga rumour yang mengatakan sekiranya manusia bernama Anwar Ibrahim ini berjaya menjadi PM pada 16 sept ini,Anwar akan melepaskan secara dokumentasi ‘berpuluh ribu melayu’ menukar AKIDAH untuk murtad dari agama Islam…

Ya Allah Ya Tuhanku,

Sekiranya manusia bernama Anwar Ibrahim ini bakal menghancurkan agama Islam

Maka aku pohonkan padamu lindungilah agama Islam ini dari dirosakkan oleh manusia bernama Anwar Ibrahim ini

baca artikel asal di Angin Perubahan

    • hehe
    • August 25th, 2008
    • pu3 kodok
    • August 25th, 2008

    Amien…

    • bandung
    • August 25th, 2008

    jgnla caya dgn dakyah2 musuh
    kalo si nuar ni xperform

    apa susah tolak la dia dalam longkang dlm pru13
    malaysia akan lebih maju dgn sistem 2 parti mcm US

  1. agak hairan mengapa orang kita lebih mempercayai sumpah yang dibuat oleh seorang bukan islam dari sumpah yang dibuat oleh seorang islam bersaksikan nama Allah dan bersedia dilaknat?inilah masalahnya bila ada pihak yang bersumpah mengikut cara Islam, Anwar akan segera mempertikaikannya tetapi bila ada akuan bersumpah seorang lelaki beragama Hindu, beliau akan percaya habis-habisan..

    Janganlah kerana taksub kepada seseorang, segala logik diketepikan…

    Kadang-kadang aku rasa Anwar Ibrahim seperti dajal kerana parti nya bermata satu seperti dia sendiri yang hanya ada satu mata iaitu arah tujuan, menjadi PM by hook or by crook!!

    • chidori
    • August 26th, 2008

    buat apa la nak kutuk2 si nuar tu.. bukannya dia dgr pun.. cuba la kita doakan supaya Allah memberi petunjuk utk dia ke jalan yg benar.. tu jerr.. kita kan sesama islam..

    • al-wajdi
    • August 27th, 2008

    brader..dah la..ko pon xtau yg mana yg benar2 btol dan yg mana benar2 salah..solat hajat dah buat kat merata tempat..kalo btol dia benar..dia menang..kalo dia salah, dia xkan dapat..

    tapi dia dah menang!

    Allah takkan menangkan yg batil..
    selagi perjuangan tu benar dan tak tersasar, Allah akan tolong..

    • hehe
    • August 27th, 2008

    yes dengan majoriti yg bertambah!

    berita tv3 pun dah jadi bukan macam berita , saluran untuk hentam orang , konon berita 1 jam , tapi 40 minit dok hentam orang . Mana orang tak menyampah dengan kerajaan .

    bye

  2. cube tgk ntv7, berita dia agak best

    • TL
    • August 31st, 2008

    soalan untuk saudara:

    1. sekarang ini pun muda-mudi sudah diancam kerosakan akhlak…adakah itu perbuatan anwar? atau perbuatan BN(UMNO)?

    2. sekarang ini agama lain sedang pun mengasak agama islam, apakah yang pemerintah UMNO buat untuk pertahankan islam?

    3. sekarang ini, murtad berleluasa. apakah yang dibuat kerajaan islam hadhari untuk membendung perkara ini?

    pokok pangkalnya, kerajaan BN(UMNO) sekarang tidak melakukan yang terbaik sepanjang 50 tahun merdeka. maka eloklah diberikan kepada orang yang boleh melakukan kerja. kerajaan yang sedia ada sudah tidak relevan.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: