Awek nasik lemak (Cont)


Semalam pegi lepak lagi dkt kedai awek nasik lemak dgn member yang sama…Malam ni pakai seksi pulak dah…dem..

So member aku pun pegi beli nasi lemak dekat kedai dia…aku tengok siap borak-borak dengan awek tu… dem..semakin jeles aku dibuatnya….then dia balik dkt meja kita orang..

“Aku fail la bro, lauk nasik dia nak abis dah tapi dia charge RM3, aku mintak diskaun RM2.50, then air muka dia berubah”..hahaha…aku gelak je..

lepas tu aku tengok dia tutup kedai…erm takperlah..dah takde rezeki…

lepas tu tengok dia jalan balik dengan sorang budak kecik..erk???

ANAK dia ke?? dah kawin ke awek ni?haha…melepas…tapi tak pasti lagi…

ntah2 janda anak satu ker..takpe bro, nanti ada masa kau boleh try lagi..

  1. tu jer sambungannye?

    hahaha

    gals are like parking space…

    the best location always occupied / taken

    =) cheers!
    ad-

  2. but we have to wait for the parking space to be vacant and grab it in just a flash…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

