Kasih Sayang Mengikut Bulan Kelahiran


I got this from e-mail,thanks to the forwarder of the email…

Januari

– Mudah jatuh cinta terhadap individu yang mempunyai daya tarikan
– Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya di khianati
– Sukar setia pada yang satu.
– Pandai mengambil hati pasangannya tapi mudah melukai pasangannya
-Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.
– Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.
– Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya.
– Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.
– Pasangan ideal untuk individu yang lahir dalam bulan Januari selalunya dilahirkan dalam bulan 3,6,8,11.
– Kebanyakan bangsa Cina yang ramai lahir dalam bulan ini.

Febuari

– Sukar untuk jatuh cinta tapi mudah untuk mengkhianati pasangan.
– Amat hormat kepada pasangan.
– Amat suka memikat pasangan.
– Jujur dan berterus terang dalam perhubungan.
– Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya
– Sangat romantik pada dalaman dan bukan pada luaran(hanya pasangannya yang tahu)
– Patuh kepada pasangannya dan selalu menjaga hati pasangan.
– Kurang beremosi terhadap pasangannya.
– Amat menjaga penampilan diri dan pasangannya.
– Pasangan ideal: Lahir bulan 5,9,10,12

Mac

– Mudah menawan hati pasangannya.
– Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.
– Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati
– Sangat baik dalam menjaga perhubungan
– Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.
– Persaan cemburu yang minima.
– Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya.
– Mudah memilih pasangan tanpa berfikir dengan waras.
– Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.
– Suka menuduh melulu tanpa usul periksa.
– Berprasangka terhadap pasangan.
– Pasangam Ideal: Lahir dalam bulan 1,5,10,12.
– Kebanyakkan orang Eropah lahir dalam bulan ini.

April

– Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta dan amat memilih pasangan.
– Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
– Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
– Sentiasa ingin diberi perhatian.
– Amat cemburu dalam perhubungan.
– Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
– Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
– Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
– Romantik dan terlalu romantik
– Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
– Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.
– Kebanyakan orang yang lahir dalam bulan ini boleh dianggap ‘hamba cinta’seperti Laila, Juliet, Siti Zulaikha .
– Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 4,7,11,2
– Kebanyakan bangsa India yang lahir dalam bulan ini.(Patutle Org Hindustan giler *vavi* jiwang).

Mei

– Amat mudah jatuh cinta.
– Baik dan jujur dalam perhubungan.
– Pandai menarik hati pasangan.
– Perasaan cinta yang mendalam.
– Mudah untuk di pujuk.
– Kurang suka untuk sentiasa bersama.
– Mudah menerima cinta seseorang.
– Pilihan yang tepat dalam berpasangan.
– Nekad untuk menjaga hubungan yang baik.
– Pandai mengatur hidup pasangan (bukan Queen Control atau King Control)
– Suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan.
– Sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tapi tak pandai memperlihatkan.
– Ambil berat dalam menjaga hubungan.
– Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 6,9,10,11

Jun

– Amat pandai menjaga hati pasangan sekiranya dia perempuan.
– Sukar melukai dan memahami hati pasangan.
– Mudah jatuh hati tapi terlalu memilih.
– Cerewet dalam hubungan.
– Selalu beremosi.
– Mudah merajuk dan mudah di pujuk.
– Cepat rasa bosan dalam percintaan.
– Kurang yakin dalam perhubungan.
– Selalu melindungi pasangan dari kritikan atau umpatan orang.
– Elok untuk menjadi Ibu yang baik.
– Dahagakan pujian dari pasangan.
– Pasangan Ideal: Lahir bulan 1,3,5,8.

Julai

– Amat suka didampingi pasangan.
– Sukar dimengerti oleh pasangan.
– Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan dan perhubungan.
– Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
– Amat menghargai kesetiaan pasangan.
– Mengambil berat dan mengasihi pasangan
– Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai
-Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
– Suka merajuk dan dipujuk.
– Setia terhadap pasangan.
– Suka mendengar dan tidak suka membantah.
– Cemburu terhadap pasangan.
– Suka menilai dan menjaga perhubungan.
– Pasangan Ideal : Lahir bulan 4,6,7

Ogos

– Tidak serius dalam perhubungan
– Mengambil mudah dalam perhubungan
– Kesetiaan di ragui.
– Pandai memujuk pasangan
– Suka memimpin pasangan.
– Romantik, Pengasih dan Penyayang.
– Kelam kabut dalam perhubungan.
– Sering bertukar pasangan
– Sukar mencari pilihan yang tepat
– Sangat sensitif dan tahap cemburu yang minima.
– Mudah meluahkan kat cinta pada sesiapa yang berkenan.
– Pasangan Ideal: Lahir bulan 1,6,10,12
– Kebanyakan bangsa Bani Israel dizaman Arab Jahiliyah yang lahir dalam bulan ini.

September

– Bersopan dalam hubungan
– bertolak ansur terhadap pasangan
– Suka mengkritik pasangan
– Sangat prihatin terhadap pasangan
– Sangat sensitif dan emosi
– Pandai memahami pasangan
– Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan
– Amat memilih pasangan
– Sukar melupakan sekiranya hati terluka.
– Mudah simpati dengan perasaam dan masalah pasangan.
– Pasangan Ideal: Lahir dalam bulan 3,6,8,11

Oktober

– Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.
– Suka disayangi dan menyayangi pasangan.
– Sopan terhadap pasangan.
– Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.
– Mudah terluka hati sekiranya pasanangan ada melakukan kesalahan terhadapnya
– Sukar menerima pandangan pasangan.
– Emosi yang mudah terusik.
– Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.
– Cemburu dan terlalu cemburu.
– Romantik
– Memahami pasangan.
– Pasangan Ideal: Individu ini ramai pasangan yang sesuai dengannya 1,2,4,5,8,9,10,12.
– Kebanyakan bangsa melayu yang lahir dalam bulan ini.

November

– Banyak helah dalam menghadapi pasangan.
– Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan.
– Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa.
– Degil dan engkar dengan pasangan.
– Tidak suka dikongkong oleh pasangan.
– Mudah ambil berat terhadap pasangan.
– Tidak menghargai perhubungan.
– Sambil lewa dalam perhubungan.
– Emosi yang mendalam dan tidak romantik langsung.
– Perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan.
– Kurang menhargai pasangan dan hal-hal percintaan.
– Kurang bersama dengan pasangan.
– Pasangan Ideal: 4,7

Disember

– Pemurah terhadap perhubungan
– Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama.
– Tergesa-gesa dalam perhubungan
– Suka didampingi oleh pasangan.
– Benci dikongkong
– Berbakat untuk kahwin lebih dari satu. (Utk Lelaki)
– Suka mempengaruhi pasangan
– Curang dalam percintaan.
– Kurang berkerjasama dengan pasangan.
– Selalu cuba untuk mencari pasangan yang baru
– Mudah menipu dan tidak jujur terhadap pasangan.
– Pasangan Ideal: Lahir bulan 3,9,11,12.

  1. macam tipu jer ni…hurmmm

  2. kalau characteristic tu best,mesti la you all ckp betul..kalau x best..mesti kroang cakap macam tipu je ni mauahahhahaa

    • lane
    • May 8th, 2008

    TIPU! Wat a bad desciptionS abt those who r born in the month of August!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: